usf4

Capcom nedávno oznámil, že USF4 bude na japonských arkádách k dispozici v květnu příštího roku. Ohledně konzolového vydání už tak specifický nebyl, nicméně bylo uvedeno, že hra vyjde dost včas an to, aby mohla být na EVO 2014 (které proběhne v červenci).

Nezůstalo pouze u toho. Capcom v posledních pár dnech upřesnil celou řadu věcí, souvisejících právě s USF4:

  • Double W Ultra combo má damage zredukovaný na 60 % (může se ještě změnit).
  • Red Focus stojí 2 bary super meteru a input je MP+MK+libovolné tlačítko. Vývojáři doufají, že takto pomůžou zejména charge postavám.
  • Red Focus způsobuje crumple už na 1. levelu. Například Ryu může udělat st.HP => cancel level 1 RF = > ultra jako kombo.
  • Red Focus má 3 různé úrovně charge a dokáže absorbovat “dvojciferné množství hitů”.
  • Bude možné pozdržet wakeup. To zatím není nijak graficky znázorněno, ale tvůrci by to rádi nějak udělali. Chtějí, aby “sražený” hráč viděl, že správně udělal pozdržené vstávání, ale aby jeho soupeř neměl čas na to nějak reagovat — cílem je totiž omezit převahu postav s dobrýmy setupy na wakeupu.
  • Poison má jedno Ultra převzaté ze SFxT a druhé z Final Fightu.
  • Hugo a Elena mají Super a Ultra udělané jako variace na jejich SF3 Super arts.
  • Vybalancovat Huga je podle vývojářů oříšek. Postava byla původně vybalancovaná okolo parry mechaniky, a při její absenci je těžké najít variantu, kdy není příliš silná nebo naopak příliš slabá.
  • Tvůrci hry dospěli k závěru, že SSF4 příliš zvýhodňovala agresivní styl hry proti defenzivnímu a chtějí to změnit.

A aby toho nebylo málo, oznámil Capcom rovnou i místa japonských betatestů, které proběhnou o víkendu 22. — 25. listopadu:

  • Tokyo Taito Station, Shinjuku South Game World
  • Osaka Taito Station, Osaka City Nipponbashi
  • Nagoya Taito Station, Oosu
  • Fukuoka Taito Station, Fukuoka Tenjin
  • Sendai Taito Station, Sendai Chris Road
  • Sapporo Taito Station, Sapporo Tanuki Kouji

zdroj: Eventhubs