surikyn

Prakticky každý hráč Street Fighteru vzpomíná na bezesné noci, které mu přivedl Ken a jeho poměrně značně nepříjemný shoryuken. Invincible pohyb s velice rychlým startupem — 3 framy. Pro všechny praktické účely by se papírově mohlo jednat o nejlepší pohyb, který by hráč mohl prezentovat prakticky na reakci proti úplně čemukoliv.

Naštěstí má ale člověk své hranice — má nějaké reakce, navíc input shoryukenu taky nějakou chvíli trvá a zas tak perfektní pohyb to nakonec není.

Co ale kdyby nebyl hráč hráč, nýbrž úmělá inteligence, která dokáže vždy přesně prezentovat shoryuken — nebo rovnou svoje ultra na reakci, aby konzistentně mohlo potrestat pouhopouhé vyhození jabu ven?

Kenbot, zajímavý projekt, se těší poměrně solidní divácké oblibě. Jak již název napovídá — jedná se o bota, který se snaží ideálně ovládat Kena a jeho ultimátní flowchart. Bot je stále ve vývoji, ale již je “vypuštěn” do světa onlinu a poráží leckteré zkušené hráče.

https://www.youtube.com/embed/kpJrmOcRBcMhttps://www.youtube.com/embed/-SSigaCLnoI

Pro více zajímavých videí navštivte tento youtube kanál.