I když Katsuhiro Harada “povýšil” a za komunikaci s fanoušky Tekkenu je teď oficiálně zodpovědný Michael Murray, byl to právě Harada, kdo se včera o svých narozeninách na Twitteru rozpovídal. Řeč byla o problémech s matchmakingem i o netcode.

Harada totiž tvrdí, že Tekken používá rollback netcode, což je v přímém rozporu s dosavadními informacemi, podle kterých tahle hra používá delay-based netcode. K tomu přisadil tvrzení, že maximální možný delay povolený v T7 jsou 3 framy, což – ať se na mě nikdo nezlobí – je v přímém rozporu s každodenní zkušeností těch pěti milionů hráčů, co si tu hru koupili.

A pak ještě dodal, že Bandai Namco aktuálně pracuje na vylepšení netcode, což je skvělá zpráva… Jen z nějakého důvodu to vylepšení má spočívat v “navýšení maximálního delaye ze 3 framů na 6”, což ne úplně dává smysl.

Nicméně bez ohledu na to, že Haradovy informace jsou dost podivné (což může být docela dobře způsobené tím, že angličtina není jeho první jazyk), pokud se pracuje na vylepšení T7 netcode, je to rozhodně skvělá zpráva!

Harada ale přidal i pár vysvětlení kolem fungování matchingu nejen v T7, ale v bojovkách a vůbec P2P online hrách obecně.