Ten Capcom se poslední dobou nějak překonává. Jako třeba dneska: Haunts na ofiko Playstation blogu zveřejnil spoustu podrobností ohledně kontroverzního, 25 euro stojícího CPT DLC, kde odpověděl snad na všechny otázky, co k tomuhle tématu komunita měla.

Takže pro začátek, prachy; protože peníze jsou až na prvním místě. 30 % příjmů z prodejů tohodle DLC jde přímo do Capcom Cup 2016 prizepoolu; a dalších 50 % jde na produkci CPT. A zbylých 20 % jde Capcomu.

Za druhý, finální obsah CPT DLC je následující: po 1 kostýmu pro Chun-Li, Cammy a Necalliho; dále CPT aréna (Ring of Destiny); jedna (modro-zlatá) bonusová barva pro všechny postavy; a konečně 2 tituly (Capcom Cup 2016 a Capcom Pro Tour 2016).

Ale vraťme se k těm penězům, konkrétně k oněm 30 %, které jdou přímo do Capcom Cup prizepoolu. Ten má základ (přímo od Capcomu) nastavený na 250 000 dolarů a dál se navyšuje o výše zmíněné prodeje. Aktuálně je tam už přes 90 000 dolarů navíc (celkem k včerejšku činil prizepool $ 342 182, čili něco přes 8 a čtvrt miliónu korun), ale cílem je dostat se přes 150 litrů (čili v součtu někam k 10 miliónům korun).


CPT DLC by mělo v nabídce zůstat až do prosince a mělo by z ní být staženo až těsně před Capcom Cupem. Co je už horší je, že celý bundle nejen je, ale i bude k dispozici výhradně na PS4. Oficiální odůvodnění zní, že je to pocta Sony a její podpoře FGC, ale osobně bych hledal důvody v o něco přízemnějších, ale o to šustivějších papírcích.

Na závěr pak Haunts potvrdil to, o čem jsme na našem Discordu už několikrát mluvili: Proč Capcom vydává DLC a nesoustředí se raději výhradně na opravy chyb a doplnění chybějícího obsahu? Inu zkrátka a dobře proto, že za tyhle věci jsou zodpovědný jiný lidi a týmy.