KI_

Spousta lidí Killer Instinct při vydání podceňovala. Byla to sice (na proklatě dlouhou dobu ještě je) jediná next-gen bojovka, ale přeci jen… Je to přecejen “jen” Killer Instinct, navíc jen pro jednu z obou nových konzolí.

Jenže nakonec to celé dopadlo o trochu jinak. Alespoň šéf Microsoft Studios a víceprezident Microsoftu jako takového, Phil Spancer, je jiného názoru.

“Úspěch KI byl pro nás dobrým znamením; brzy uvidíte další zavedené tituly, jak se vracejí.

Sice nezmínil, jaké další série hodlá Microsoft vzkřísit, ale je tu šance, že mezi nimi budou i další bojovky. Navíc je dobrým znamením pro žánr jako takový, že si jedna z bojovke vedla dobře co se týče čísel prodejnosti.

V poslední době je na tom podobně zejména NetherRealm Studio, jehož poslední dva tituly — Mortal Kombat 9 a Injustice: Gods Among Us — si vedly velmi dobře. Toho druhého se prodalo dokonce přes 4 milióny kopií. Kromě nich se v poslední době nad očekávání dobře dařilo i 3D bojovkám — Virtua Fighter 5: Final Showdown a Soul Calibur 5 podle prohlášení svých vydavatelů (Sega a Namco Bandai) úspěšně překročily plánované prodeje. Tekken Ressurection se svými 2,85 milióny stažení také nezůstává pozadu.

Na opačném konci spektra bohužel najdeme také pěkných pár titulů, které ale nedosáhly na plánovanou prodejnost. Tekken Tag Tournament 2, Street Fighter x Tekken, Ultimate Marvel vs Capcom 3, Marvel vs Capcom: Origins nebo Darkstalkers Ressurection jsou příkladem bojovek, které nedokázaly naplnit očekávání svých tvůrců.

zdroj: Eventhubs

Jak si vede Killer Instinct?