Nelíbí se vám, co Capcom udělal v SF5 updatu na verzi 1.02? Já nevím… třeba delší pre-jump status na zemi? A pár postav taky “upravili” k horšímu, hlavně pokud jde o option selecty.
A pak přišel patch 1.02 a všechno v háje… Nebo ne? Ne. Jde to obejít jednoduchým bugem, pokud teda hrajete na PC.
Jde o to, že všechny verze postav z verze 1.01 jsou uložené ve složce 000; a všechny z v1.02 ve složce 001. Všechny — až na Alexe. Ten je v 000 (asi jakože debut verze, co já vím). No a o tom to je.
Pokud si totiž jako defaultní postavu zvolíte Alexe, ale pak si v Character selectu vyberete jinou, načtou se její data ze složky 000 místo 001.
Jako já vím. Ranked to neovlivní, ani casual, jen Battle Lounge. Kde se například hrajou online turnaje, mimochodem. Ale o to mi nejde. Spíš nechápu, jak mohl Capcom ZASE (a to je ten problém — ZASE) minout nějaký bug v tom, co vypouštěj v rámci SF5 do světa?
A to mě přivádí k další, ještě děsivější myšlence. Aby se tohle mohlo (opakovaně) dít, musí mít Capcom buď málo nebo špatné betatestery (čemuž moc nevěřím), nebo tam těch bugů musí být tolik, že jim prostě nějaký proklouznou (což zní docela pravděpodobně, ale taky děsivě).