SFV se mezi moderními bojovkami řadil mezi ty nejhorší, pokud jde o input lag — tedy o zpoždění mezi okamžikem, kdy zmačknete tlačítko a okamžikem, kdy na to hra zareaguje. A to i přes to, že ho již jednou snížil. Navíc byl extrémně nestabilní (volně přeloženo — lag se náhodně měnil).
Teď ho ale snižuje podruhé. Jaký je výsledek?
Dříve:
průměrný lag — 89,53 ms / 5,37 framů
stabilita — 40%
Nyní:
průměrný lag: 73,5 ms / 4,41 framů
stabilita: 77%
Tímto se SFV dostává někam lehce nad průměr, což je rozhodně dobré. A trvalo to jen dva a půl roku…
There is approximately 1 frame of additional lag over USF4, and there is some fluctuation on when the input gets displayed. However, the fluctuations are not as common as before, and similar to other UE4 games. Still, this is disappointing overall.
— DisplayLag (@DisplayLag) October 23, 2018