KI_

Na první pohled jsou komba v Killer Instinctu velmi jednoduchá: starter, auto double, linker, auto double, ender. Pokud ale do hry proniknete trochu hlouběji, zjistíte, že věci nejsou až tak prosté, jak se na první pohled zdají a že tahle hra disponuje propracovaným a velmi komplexním kombo systémem. Aby také ne, vždyť KI na kombech už tradičně stojí a padá!

Vývojáři z Double Helix Games nedávno propzradili něco o tom, jak jeho vývoj probíhal. Podle nich totiž minimálně v ranných fázích vývoje připomínala komba v KI klasický pokr — šlo to úrzné varianty a jejich pravděpodobnost; o riskování a možný zisk z něj plynoucí. Proto asi nikoho nepřekvapí, že i v ranných fází testování byl celý systém převedený na klasické pokerové karty a takhle ho vývojáři testovali a ladili dřív, než byl implementovaný do hry.

zdroj: Eventhubs