Fanoušci SC6 se konečně dočkali. Druhá sezóna začíná už příští pondělí – 25/11/2019. To se dočkáme všech herních změn. Hilda (DLC7) a kostýmy (DLC8) budou k dispozici o den později. Patch notes pak budou zítra (20. listopadu).
Herní změny zahrnují nové útoky pro všechny postavy, rework Reversal Edge (na ten jsou všichni hodně zvědaví – v principu funguje tak, že RE přejde v útok pouze pokud něco vyparyuje, jinak prostě skončí do ztracena)), balance změny a nějaké drobné úpravy. Ty zahrnují například novou podobu lifebarů (a ne, není to neonová nádhera, jaká pár lidí vyděsila v Tekkenu), přehlednější počítání bodů v ranked, konečně možnost regulérně chatovat v roomech…
Nové mechaniky zahrnují Soul Attack (možnost aktivovat Soul Charge skrz speciální útok, samozřejmě stále za bar – hlavně ale v sobě nemá pushback, což umožní používat SC nejen jako defenzivní mechaniku, ale i jako ofenzivní nebo kombo mechaniku), Resist Impact (něco jako Guard Impact, ale stojí půl metru, funguje i proti Break a Unblockable útokům a měl by brutálně doplňovat guard staminu, když ho hitnete). Hilda pak bude mít k dispozici Release Input mechaniku, která zní dost jako klasické charge útoky (a nejspíš to tak i je).
A pak i kosmetické věci typu arény v jinou denní/noční dobu nebo třeba jiné hit efekty (přiznejte se, komuv SC6 chyběly POW a KABOOM hit efekty???), větší playlist, upravený character a stage select screen ( kde se zdá, že se v téhle sezóně dočkáme celkem pěti nových arén, z toho jedna je Hildina a jedna je určená pro Practice mód a nejspíš bude nekonečná) a podobně.
PS: Jedna zajímavost – balance tým SC6 oficiálně přiznal, že nedokážou hrát svoji hru na top level úrovni a proto že se dívají na vstupy od profi hráčů.
Ne že by se tím SC6 tým nějak lišil od ostatních… liší se jen otevřeným přístupem, kdy se k tomuhle nedostatku neboí veřejně přiznat.