Milos_rage

Millia se od arkádového vydání nejnovějšího Guilty Gearu posunula již poměrně daleko. Od původně nevýrazně vypadající postavy vykrystalizovala k poměrně dost jasné pozici mezi nejsilnějšími postavami. Vysoká mobilita, nereagovatelné 50/50 setupy, které jdou neustále do sebe a zároveň velice kvalitní nástroje pro hraní neutrální hry ji činí velice silnou. Jednou ze slabin Millie ovšem je, že komba velice často začínají rychlým starterem, který má vysokou proraci a kombo následně nedává příliš velkou damage. Z důvodu ještě vyššího škálování při nízkém počtu životu protivníka tím pádem má (měla) vysoké problémy ukončit kolo.

A proč měla a už nemá? Protože, jak se ukázalo, Millia dokáže relativně poměrně jednoduše kombovat do instant killu. Do instant killu lze kombovat, když má protivník málo životů — a jen z některých specifických starterů. Prakticky většina postav, která takový starter zasáhne, již může ukončit kolo tak jako tak. Millie ovšem dokáže své standardní bnb kombo zakončit instant killem. Tím pádem může ve svém kombu dostat oponenta na požadovaný počet životů a následně provést instant kill.

A pokud chcete vidět hezké demonstrující kombovideo, čtěte dále.

https://www.youtube.com/embed/53WdneLsQSk