UPDATE 19/5
Tak tu máme další, přesnější čísla. Příšel s nima mistr FourWude, což vám asi nic neřekne… Tak se spokojte s konstatováním, že je to US profi hráč a hlavně zakladatel a provozovatel serveru DisplayLag.

No a co jsme se od něj dozvěděli?

Podrobným měřením dospěl k závěru, že PS4 verze SF5 má 7.9 framů lag. PC verze (bez modifikací) má 7.1 framů (čili o 0,8 aka 13,3ms méně).
NICMÉNĚ
Pokud si na PC ručně zapnete V-Sync (musíte kvůli tomu vyeditovat soubory s herním nastavením), sníží vám to lag o zhruba 3 framy, čímž se dostanene na slušných 4,1 framů (což je na úrovni nejlepší verze USF4).
Alternativně je možné u PC verze snížit lag tím, že si přepnete monitor do 144hz módu, což vám ušetří nějakých 2.5 framů. Bohužel tahle metoda není kompatibilní s vypnutím V-Sync (obraz se pak začne trhat) a co hůř, tenhle trik bohužel nefunguje na PS4.

JO a mimochodem. Pokud patříte mezi ty, co říkaj že “tohle je nafouklá bublina” a že “to do teď nikomu nevadilo” a podobný kydy… Pánové (dámy tu nečekám, pokud se mýlím, omlouvám se), pokud patříte mezi ty, co považujou hru online za plně srovnatelnou s hrou offline, tak budiž. Pro všechny ostatní to ale objektivní rozdíl je.
A ano, možná postihuje všechny stejn;; ale fakt na tom záleží? Větší lag = míň času na reagování, větši nutnost odhadování. Komba? Ale prosím vás, na komba tohle nemá vliv. Ale tresty, antiairy… Footsies… Tam už to vliv má. A při tom tohle jsou přesně ty věci, o kterých SF je a vždycky byl.


Jo, čtete dobře. 8 blbejch framů… To je NEKUTEČNÝ číslo. SF4 měl 5 framů a lidi to brali jako +- ok. Když mělo po vydání na PS4 víc (taky 8, pokud se pamatuju dobře), všichni nadávali jak špačci. A teď… 8?!?

A aby to bylo ještě lepší, na PC má tahle hra input lag 4 framy. O_o