Ano, Capcomu se opět něco povedlo. Ve verzi 1.02 přidal všem postavám (kromě Birdieho a Zangiefa) 1 frame k pre-jump stavu, pokud skáčou nahoru nebo dozadu. Pokud nechápete o co jde, tak zjednodušeně řečeno — pokud skáčete dozadu, tak od pondělka je sice skok jako takový stejný jako vždycky, ale do vzduchu se vznesete až o 1 frame později.
Důvodem pro tuhle změnu bylo zlikvidovat speciální option select, který řešil současně meaty útoky, přehozy i meaty přehozy. Což se povedlo. Ale…
Ano, správně. Je tu jedno ale. Ale podělali tím něco úplně jinýho. Přesněji řečeno vytvořili technologii, díky které se každý váš special může z pohledu hry celý uskutečnit ve vzduchu… Aniž by se fakticky cokoli jinýho změnilo. Jinými slovy, váš tah dělá přesně to, co vždycky; a dělá to tak, jako vždycky, jen je při tom (a při celém recovery) imunní na všechny přehozy.
Paráda, ne?