Tak jo, fakt to oznamili.

Jinak pro zajímavost… ty brnění v traileru jsou “rpg-like” mechanismus, který vás bude odměňovat za progress hrou. Fungujou jako powerupy a boosty a ovlivní i jak se postava hraje, čili nejspíš i schopnosti.

Zatím se toho o celým systému moc neví, ale spousta lidí už teď má jasno v tom, že půjde o “pay2win” který nebá v bojovkách co dělat bla bla bla… Sakra, lidi. Víte o tom PRD. Jak to implementujou do hry? Bude to jen story-mode featura? Bude to celý odemknutý pro PcP, nebo budete muset odemykat, nebo jak?

Řeknu to takhle: SF5, GG Xrd… spousta her má DLC postavy, co MUSÍTE koupit nebo nafarmit, abyste mohli hrát/dělat turnaje/whatever. Je to divnej koncept, ale je v praxi dokázáno, že v bojovkách může fungovat, pokud se udělá dobře a rozumně. Čili problém není že budou udělaný mikrotransakce… Ale jak budou udělaný. A o tom zatím nic nevíme. Takže doporučuju si počkat.

Díky Melichorovi za pomoc s definicí problému kolem mitrotransakcí