usf4box

V Japonsku momentálně probíhá série location testů USF4, takže i když Capcom zatím nic oficiálně neoznámil, hráči už dokázali dát dohromady poměrně komplexní přehled změn, kteé v aktuální verzi USF4 najdete.

Obecné změny

– Red Focus aktuálně absorbuje 2 hity, případný 3. je counterhit

– Red Focus FADC stojí 4 bary

– Level 1 Red Focus nezpůsobuje crumple


Abel

– Hitbox Close Hard Punch se rozšířil směrem dolů

– Wheel Kick má kratší recovery

– EX Falling Sky invincibilita horní části těla se ze 2f zvýšila na 3f

– Far Heavy Kick má 13f startup (ze 14f)


Adon

– Jaguar Kicks mají snížený damage

– Air Jaguar Kick — Snížený chip damage, všechny verze mají -10 damage.

– Far Heavy Kick je nyní pouze 1hit, 120 damage.


Akuma

– Crouching Heavy Kick již neumožňuje cancel do Ultra

– Jumpback Hadoken — zvýšená recovery o 2 framy.

– Fierce DP — Lze FADCovat pouze první hit.

– Invincibilita na Fierce DP snížená z 6f na 5f.


Balrog

– Medium Punch Swing Blow je teď +2 na hit a -3 na blok

– Poslední hit jeho Ultra 1 teď může být jak Punch, tak Kick

– Dash Straight je teď -1 na hit i na blok

– Light Punch Dash Swing Blow je +0 na hit a -2 na blok

– EX Dash Ground Smash je -1 na blok (z předchozích -3)


Blanka

– Blanka Ball může být FADCován

– Crouching Medium Kick — +5 na hit

– Heavy Rolling Attack způsobuje knockdown na všechny vzdálenosti

– Antiair Ultra 2 má pozměnený startup na 7~9 framů

– Close Medium Kick dovede antiairovat během svých prvních 4 framů

– Vyblokovaný Back Step Rolling — 2 framy blockstunu navíc


C. Viper

– Burst Time má méně kouřových efektů

– Její Focus Attack je +4 na blok

– Obecně mají její pohyby delší startup, ale lepší recovery

– Její Super má zvýšený damage


Chun-Li

– Trvání skoku sníženo o 5f, skok je méně “vznášející se”, obrovský vizuální rozdíl

– EX Kikoken způsobuje knockdown

– Kikosho dává +50 damage

– EX Hazanshu je Armor Break

– D/F+LK — kratší startup, lepší hitbox

– Lepší hitbox u Spinning Bird Kicku


Cody

– Jeho Slide je teď -2 na blok.

– Dopředu + Heavy Kick je airborne od prvního framu

– Knife Throw je Armor Break

– Zonk Knuckle může být Red Focus cancelován


Cammy

– Její cr.LK má 4framový startup.

– Podle zpráv od hráčů má nižší damage i stun

– Cannon Strike má menší frame advantage, náročnější pokračovat s kombama. Zároveň má výškovou restrikci (nejde dělat tak nízko)


Dee Jay

– st.MP startup je 6f

– cr.LK startup je 4f

– cr.MP má vylepšený hitbox

– cr.MK dělá 80 damage

– cr.HK má vylepšený hitbox

– Air Slasher dává 15 chip damage (z předchozích 12)

– HK Dread Kicks (Sobat) jsou — 3 na blok (byly -5)

– Ultra 1 má zvýšený dosah

– cr.HP má vylepšený hitbox

– Z Far st.HP jde kombovat při counter hitu.


Dhalsim

– Standing Medium Kick zasahuje dvakrát

– Standing Medium Punch má 9f startup. O frame méně hitstunu.

– Standing Heavy Punch má o frame více hitstunu, 80 damage.

– Standing Medium Kick — 70 damage ( 40+30) a 200 stunu (100+100)

– Back Light Kick — 40 damage

– Back Medium Kick — méně pushbacku jak na hit, tak na blok

– Back Heavy Kick — 100 damage

– Light Yoga Blast — menší hurtbox

– Medium Yoga Blast — 14f startup

– EX Yoga Blast — 150 damage, knockdown, zvětšen hitbox vepředu

– EX Yoga Flame — 140 damage, větší hitbox

– Hitbox u Yoga Shangri-ly zvětšen


Dudley

– Standing Heavy Punch — lepší hitbox

– Crouching Light Punch — lepší hitbox

– Forward Medium Kick — lepší hitbox

– Crouching Medium Punch — startup rychlejší o 1f

– Light Machine Gun Blow — -1 na blok

– Short Swing Blow — déle throw invincible


E. Honda

– cl.st.HP má větší hitbox

– st.HP nyní dělá 90 dmg

– jp.MP má zmenšený hurtbox

– jp.MK má víc aktivních framů

– EX Headbutt ho na blok nechá blíž k soupeřovi. Například Vega na něj teď dosáhne svým cr.MP

– EX command throw má úplnou invincibilitu

– Super má startup 8f

– Ultra 2 má startup 1f, 1.4 range a 720 input

– st.HK je -6 na blok (byl -7)

– Sumo Splash má o 1 více aktivních framů


Elena

– Jedno z jejích ultra ji vyléčí za zhruba 30 % HP

– QCB+K je armor breaking

– Chodí zhruba stejně rychle jako Ryu

– Má silné air to air útoky

– Její dashe jsou údajně neefektivní

– Ultra 1 je Brave Dance

– Super je Spinning Beat

– Má dobrý slide

– Její Overheady mají velký dosah a jsou rychlé. EX Overhead je údajně neskutečně rychlý

– EX Spin Kicks jsou bezpečné na blok


El Fuerte

– st.LP má 6f

– cr.LK má 4f

– cr.MP má vylepšený hitbox

– far LK má 3f a není cancelovatelný

– Tostada Press má o 1 aktivní frame navíc

– Fajita Buster dělá 180 damage

– Quesadilla Bomb se dá napojit po cr.MK

– cl.HK má 10f

– LK a HK verze Guacamole Leg Throw mají vylepšenou invincibilitu

– Normal Quesadilla Bomb má teď 14f starup a o 4f kratší recovery

– EX Quesadilla Bomb má invincibilitu na přehozy

– Gordita Sobat recovery je kratší o 1f


Evil Ryu

– Health zvýšen na 950

– cr.JK má 6f startup

– dokáže teď spojit komba do cr.HK

– Foward Medium Kick má vylepšený hitbox (směrem dolů)

– Heavy Axe Kick má 25f

– Target Combo jde udělat z st.MP


Fei Long

– st.LP uz nejde spojit do Tenshin

– Všechny Rekky mají kratší dosah a podle všeho i horší recovery na blok


Gouken

– st.LK jde cancelovat

– cr.MP je +3 na hit (byl +1)

– Counter Attack už nejde dělat pomocí DF, F, DF

– Hyakki Gosai (Demon Flip throw) stun je 160 (byl 200)

– LP Senkugoshoha má trochu větší hitbox

– EX Tatsumaki Gorasen má lepší hitbox (trefí skrčenou postavu)


Guile

– Ultra 1 má 5f startup a lze ho použít jako autocorrect


Guy

– Zvýšená rychlost chůze

– cr.MP už není tak dobrý antiair

– EX Hurricane Kick má větší hitbox, ale startup 6f (měl 4f)

– Druhý hit jeho Ultra 1 má větší dosah

– Elbow Drop už nelze uhnout pomocí specifických pohybů


Hakan

– Když není naolejovaný, je jeho cr.MP special cancellable

– Je lehčí crossupovat s jeho j.MK

– Ultra 1 má rychlejší animaci

– cr.HK má 8f

– st.HP má vylepšený hitbox

– Oil Rocket má lepší dosah — normal je 1.05, EX 1.2

– Air throw má 150 damage


Hugo

– Je hodně pomalý, má problémy dostat se k soupeří

– Dosah přehozů je nepatrně kratší než u Zangiefa

– Ultra je rychlé, dost možná 1f

– Podle všeho má problémy proti tlačícím soupeřům. Dudley vs Hugo matchup se zdá být výhodnější pro Dudleyho.

– Clap je bezpečný na blok a v rohu umožňuje vyvíjet velký tlak na soupeře

– st.MK je overhead

– Normaly jsou prý velmi pomalé, ale cr.LP má rychlý startup

– Je tak velký, že přečnívá do health barů


Ibuki

– Overhead je teď +2 na block

– Light Punch Kunai (dagger toss) teď letí víc do země

– Všechny Neckbreakery kromě EX verze dělají na hit soft knockdown

– Medium Spin Kicks (Tsumuji) má větší recovery


Juri

– Ultra 2 je lepší. Má větší dosah a lépe se spojuje v kombech

– Zdá se, že její standing normaly se chainují/linkují do sweepu

– Toward + Medium Kick je airborne od 1. framu

– j.HP už nezpůsobuje knockdown

– Jde spojit Level 2 Focus Attack, dopředu+ Jump Medium Punch do Jump Heavy Punch

– st.LK má 4f

– cr.MK má 5f

– st.HK je airborne od 3. framu

– st.cl.LP má lepší hitbox

– EX Pinwheel Kick má 7f invincibilitu


Ken

– Vyšší rychlost chůze

– cl.st.MK má hitbox rozšířený směrem dolů

– cr.HK je 7f

– +10 damage z fireballů

– Dopředu + Hard Kick je nyní +0 na blok

– Ultra 1 non-cinematic damage se zvýšil o 30.

– Ultra 2 má na prvním hitu rozšířený hit box směrem dopředu


M. Bison

– Light Kick Double Knee Press je -1 na blok

– st.MP má 6f a je special cancelable

– cr.HP má 10f

– Scissors LK, MK, HK,EX mají damage zvýšen o 10

– Teleport má +5f recovery

– Headpress startup snížen z 22f na 20f

– Devil Reverse EX Followup má zrychlený dopad na zem

– Ultra 2 damage 450->420

– Ultra 2 charge 55f -> 40f


Makoto

– Do EX Fukiage jde kombovat i na zemi

– EX Fukiage nyní umožňuje cancel i na blok

– Ultra 1 damage je 440


Oni

– Jeho DP teď umožňuje FADC, ale jen po 1. hitu. Na hit i na blok

– Má vylepšený sweep

– Ultra 2 — input změněn na 2xQCB


Poison

– Má Poison Kiss Ultra. HCBx2+3P

– Specifické skoky

– Má komba umožňující FADC do Ultra 1.


Rolento

– První část jeho Patriot Circle vypadá, že bude -2 nebo -3 na blok

– Při jednom ze svých ultra hodí na zem svoji hůlku. Má velký dosah, ale je zranitelné na přehozy

– cr.MK má dosah stejný jako u Rufuse

– Má silné jaby, přesně jako v SFxT


Ryu

– cr.MK xx Hadouken je lehčí spojit než dřív

– Ultra 2 má o 1f delší invincibilitu


Sakura

– Její j.HP má větší hurtbox, takže na ní lépe fungují antiairy

– Light Kick Hurricane Kick je -1 na blok, byl 0

– EX Hurricane Kick je jen +2 na blok, byl +4


Sagat

– st.LK nověu možňuje special cancel

– V rohu nyní vždy proběhne celé Ultra 1 (již neskončí v polovině)


Seth

– Znovu přidána jump back Heavy Punch (jako má Dhalshim)

-j.HK už nefunguje jako crossup

– Triangle Jump má snížený dosah

– j.MK je crossup

– Divekick má zvětšený hurtbox

– 1. hit jeho Shoryukenu nelze FADC

– Shoryuken invincibilita je 5f (byla 7f)

– Ultra 1 má vertikálně větší hitbox

– Ultra 2 recovery je 70f (bylo 89f)


T. Hawk

– Zvýšena rychlost chůze

– st.cl.MP má menší pushback

– cr.MK lze special-, super- a focus cancelovat


Vega

– Cosmic Heel je nyní +2 na blok

– Ultra 2 má nyní 5f startup

– Ultra 1 má invincibilitu; jak dlouhou se zatím ještě neví


Yang

– Zvýšena rychlost chůze

– Kratší startup u st.LK

– Lepší hitbox u MK crossupu


Yun

– Oba jeho přehozy mají o 0.1 kratší dosah. EX verze má teď dosah 1.2 a normální 1.0

– Heavy Dragon Kicks nemají invincibilitu

– Damage st.MP a cr.MP zvýšen o 10


Zangief

– Light Punch Banishing Flat je nyní -2 na hit

– EX Banishing Flat má 16f startup a knockdown na hit

– Light Punch Spinning Piledriver má dosah snížený na 1.6 (měl 1.75)

zdroj: Eventhubs