V Japonsku momentálně probíhá série location testů USF4, takže i když Capcom zatím nic oficiálně neoznámil, hráči už dokázali dát dohromady poměrně komplexní přehled změn, kteé v aktuální verzi USF4 najdete.
Obecné změny
– Red Focus aktuálně absorbuje 2 hity, případný 3. je counterhit
– Red Focus FADC stojí 4 bary
– Level 1 Red Focus nezpůsobuje crumple
Abel
– Hitbox Close Hard Punch se rozšířil směrem dolů
– Wheel Kick má kratší recovery
– EX Falling Sky invincibilita horní části těla se ze 2f zvýšila na 3f
– Far Heavy Kick má 13f startup (ze 14f)
Adon
– Jaguar Kicks mají snížený damage
– Air Jaguar Kick — Snížený chip damage, všechny verze mají -10 damage.
– Far Heavy Kick je nyní pouze 1hit, 120 damage.
Akuma
– Crouching Heavy Kick již neumožňuje cancel do Ultra
– Jumpback Hadoken — zvýšená recovery o 2 framy.
– Fierce DP — Lze FADCovat pouze první hit.
– Invincibilita na Fierce DP snížená z 6f na 5f.
Balrog
– Medium Punch Swing Blow je teď +2 na hit a -3 na blok
– Poslední hit jeho Ultra 1 teď může být jak Punch, tak Kick
– Dash Straight je teď -1 na hit i na blok
– Light Punch Dash Swing Blow je +0 na hit a -2 na blok
– EX Dash Ground Smash je -1 na blok (z předchozích -3)
Blanka
– Blanka Ball může být FADCován
– Crouching Medium Kick — +5 na hit
– Heavy Rolling Attack způsobuje knockdown na všechny vzdálenosti
– Antiair Ultra 2 má pozměnený startup na 7~9 framů
– Close Medium Kick dovede antiairovat během svých prvních 4 framů
– Vyblokovaný Back Step Rolling — 2 framy blockstunu navíc
C. Viper
– Burst Time má méně kouřových efektů
– Její Focus Attack je +4 na blok
– Obecně mají její pohyby delší startup, ale lepší recovery
– Její Super má zvýšený damage
Chun-Li
– Trvání skoku sníženo o 5f, skok je méně “vznášející se”, obrovský vizuální rozdíl
– EX Kikoken způsobuje knockdown
– Kikosho dává +50 damage
– EX Hazanshu je Armor Break
– D/F+LK — kratší startup, lepší hitbox
– Lepší hitbox u Spinning Bird Kicku
Cody
– Jeho Slide je teď -2 na blok.
– Dopředu + Heavy Kick je airborne od prvního framu
– Knife Throw je Armor Break
– Zonk Knuckle může být Red Focus cancelován
Cammy
– Její cr.LK má 4framový startup.
– Podle zpráv od hráčů má nižší damage i stun
– Cannon Strike má menší frame advantage, náročnější pokračovat s kombama. Zároveň má výškovou restrikci (nejde dělat tak nízko)
Dee Jay
– st.MP startup je 6f
– cr.LK startup je 4f
– cr.MP má vylepšený hitbox
– cr.MK dělá 80 damage
– cr.HK má vylepšený hitbox
– Air Slasher dává 15 chip damage (z předchozích 12)
– HK Dread Kicks (Sobat) jsou — 3 na blok (byly -5)
– Ultra 1 má zvýšený dosah
– cr.HP má vylepšený hitbox
– Z Far st.HP jde kombovat při counter hitu.
Dhalsim
– Standing Medium Kick zasahuje dvakrát
– Standing Medium Punch má 9f startup. O frame méně hitstunu.
– Standing Heavy Punch má o frame více hitstunu, 80 damage.
– Standing Medium Kick — 70 damage ( 40+30) a 200 stunu (100+100)
– Back Light Kick — 40 damage
– Back Medium Kick — méně pushbacku jak na hit, tak na blok
– Back Heavy Kick — 100 damage
– Light Yoga Blast — menší hurtbox
– Medium Yoga Blast — 14f startup
– EX Yoga Blast — 150 damage, knockdown, zvětšen hitbox vepředu
– EX Yoga Flame — 140 damage, větší hitbox
– Hitbox u Yoga Shangri-ly zvětšen
Dudley
– Standing Heavy Punch — lepší hitbox
– Crouching Light Punch — lepší hitbox
– Forward Medium Kick — lepší hitbox
– Crouching Medium Punch — startup rychlejší o 1f
– Light Machine Gun Blow — -1 na blok
– Short Swing Blow — déle throw invincible
E. Honda
– cl.st.HP má větší hitbox
– st.HP nyní dělá 90 dmg
– jp.MP má zmenšený hurtbox
– jp.MK má víc aktivních framů
– EX Headbutt ho na blok nechá blíž k soupeřovi. Například Vega na něj teď dosáhne svým cr.MP
– EX command throw má úplnou invincibilitu
– Super má startup 8f
– Ultra 2 má startup 1f, 1.4 range a 720 input
– st.HK je -6 na blok (byl -7)
– Sumo Splash má o 1 více aktivních framů
Elena
– Jedno z jejích ultra ji vyléčí za zhruba 30 % HP
– QCB+K je armor breaking
– Chodí zhruba stejně rychle jako Ryu
– Má silné air to air útoky
– Její dashe jsou údajně neefektivní
– Ultra 1 je Brave Dance
– Super je Spinning Beat
– Má dobrý slide
– Její Overheady mají velký dosah a jsou rychlé. EX Overhead je údajně neskutečně rychlý
– EX Spin Kicks jsou bezpečné na blok
El Fuerte
– st.LP má 6f
– cr.LK má 4f
– cr.MP má vylepšený hitbox
– far LK má 3f a není cancelovatelný
– Tostada Press má o 1 aktivní frame navíc
– Fajita Buster dělá 180 damage
– Quesadilla Bomb se dá napojit po cr.MK
– cl.HK má 10f
– LK a HK verze Guacamole Leg Throw mají vylepšenou invincibilitu
– Normal Quesadilla Bomb má teď 14f starup a o 4f kratší recovery
– EX Quesadilla Bomb má invincibilitu na přehozy
– Gordita Sobat recovery je kratší o 1f
Evil Ryu
– Health zvýšen na 950
– cr.JK má 6f startup
– dokáže teď spojit komba do cr.HK
– Foward Medium Kick má vylepšený hitbox (směrem dolů)
– Heavy Axe Kick má 25f
– Target Combo jde udělat z st.MP
Fei Long
– st.LP uz nejde spojit do Tenshin
– Všechny Rekky mají kratší dosah a podle všeho i horší recovery na blok
Gouken
– st.LK jde cancelovat
– cr.MP je +3 na hit (byl +1)
– Counter Attack už nejde dělat pomocí DF, F, DF
– Hyakki Gosai (Demon Flip throw) stun je 160 (byl 200)
– LP Senkugoshoha má trochu větší hitbox
– EX Tatsumaki Gorasen má lepší hitbox (trefí skrčenou postavu)
Guile
– Ultra 1 má 5f startup a lze ho použít jako autocorrect
Guy
– Zvýšená rychlost chůze
– cr.MP už není tak dobrý antiair
– EX Hurricane Kick má větší hitbox, ale startup 6f (měl 4f)
– Druhý hit jeho Ultra 1 má větší dosah
– Elbow Drop už nelze uhnout pomocí specifických pohybů
Hakan
– Když není naolejovaný, je jeho cr.MP special cancellable
– Je lehčí crossupovat s jeho j.MK
– Ultra 1 má rychlejší animaci
– cr.HK má 8f
– st.HP má vylepšený hitbox
– Oil Rocket má lepší dosah — normal je 1.05, EX 1.2
– Air throw má 150 damage
Hugo
– Je hodně pomalý, má problémy dostat se k soupeří
– Dosah přehozů je nepatrně kratší než u Zangiefa
– Ultra je rychlé, dost možná 1f
– Podle všeho má problémy proti tlačícím soupeřům. Dudley vs Hugo matchup se zdá být výhodnější pro Dudleyho.
– Clap je bezpečný na blok a v rohu umožňuje vyvíjet velký tlak na soupeře
– st.MK je overhead
– Normaly jsou prý velmi pomalé, ale cr.LP má rychlý startup
– Je tak velký, že přečnívá do health barů
Ibuki
– Overhead je teď +2 na block
– Light Punch Kunai (dagger toss) teď letí víc do země
– Všechny Neckbreakery kromě EX verze dělají na hit soft knockdown
– Medium Spin Kicks (Tsumuji) má větší recovery
Juri
– Ultra 2 je lepší. Má větší dosah a lépe se spojuje v kombech
– Zdá se, že její standing normaly se chainují/linkují do sweepu
– Toward + Medium Kick je airborne od 1. framu
– j.HP už nezpůsobuje knockdown
– Jde spojit Level 2 Focus Attack, dopředu+ Jump Medium Punch do Jump Heavy Punch
– st.LK má 4f
– cr.MK má 5f
– st.HK je airborne od 3. framu
– st.cl.LP má lepší hitbox
– EX Pinwheel Kick má 7f invincibilitu
Ken
– Vyšší rychlost chůze
– cl.st.MK má hitbox rozšířený směrem dolů
– cr.HK je 7f
– +10 damage z fireballů
– Dopředu + Hard Kick je nyní +0 na blok
– Ultra 1 non-cinematic damage se zvýšil o 30.
– Ultra 2 má na prvním hitu rozšířený hit box směrem dopředu
M. Bison
– Light Kick Double Knee Press je -1 na blok
– st.MP má 6f a je special cancelable
– cr.HP má 10f
– Scissors LK, MK, HK,EX mají damage zvýšen o 10
– Teleport má +5f recovery
– Headpress startup snížen z 22f na 20f
– Devil Reverse EX Followup má zrychlený dopad na zem
– Ultra 2 damage 450->420
– Ultra 2 charge 55f -> 40f
Makoto
– Do EX Fukiage jde kombovat i na zemi
– EX Fukiage nyní umožňuje cancel i na blok
– Ultra 1 damage je 440
Oni
– Jeho DP teď umožňuje FADC, ale jen po 1. hitu. Na hit i na blok
– Má vylepšený sweep
– Ultra 2 — input změněn na 2xQCB
Poison
– Má Poison Kiss Ultra. HCBx2+3P
– Specifické skoky
– Má komba umožňující FADC do Ultra 1.
Rolento
– První část jeho Patriot Circle vypadá, že bude -2 nebo -3 na blok
– Při jednom ze svých ultra hodí na zem svoji hůlku. Má velký dosah, ale je zranitelné na přehozy
– cr.MK má dosah stejný jako u Rufuse
– Má silné jaby, přesně jako v SFxT
Ryu
– cr.MK xx Hadouken je lehčí spojit než dřív
– Ultra 2 má o 1f delší invincibilitu
Sakura
– Její j.HP má větší hurtbox, takže na ní lépe fungují antiairy
– Light Kick Hurricane Kick je -1 na blok, byl 0
– EX Hurricane Kick je jen +2 na blok, byl +4
Sagat
– st.LK nověu možňuje special cancel
– V rohu nyní vždy proběhne celé Ultra 1 (již neskončí v polovině)
Seth
– Znovu přidána jump back Heavy Punch (jako má Dhalshim)
-j.HK už nefunguje jako crossup
– Triangle Jump má snížený dosah
– j.MK je crossup
– Divekick má zvětšený hurtbox
– 1. hit jeho Shoryukenu nelze FADC
– Shoryuken invincibilita je 5f (byla 7f)
– Ultra 1 má vertikálně větší hitbox
– Ultra 2 recovery je 70f (bylo 89f)
T. Hawk
– Zvýšena rychlost chůze
– st.cl.MP má menší pushback
– cr.MK lze special-, super- a focus cancelovat
Vega
– Cosmic Heel je nyní +2 na blok
– Ultra 2 má nyní 5f startup
– Ultra 1 má invincibilitu; jak dlouhou se zatím ještě neví
Yang
– Zvýšena rychlost chůze
– Kratší startup u st.LK
– Lepší hitbox u MK crossupu
Yun
– Oba jeho přehozy mají o 0.1 kratší dosah. EX verze má teď dosah 1.2 a normální 1.0
– Heavy Dragon Kicks nemají invincibilitu
– Damage st.MP a cr.MP zvýšen o 10
Zangief
– Light Punch Banishing Flat je nyní -2 na hit
– EX Banishing Flat má 16f startup a knockdown na hit
– Light Punch Spinning Piledriver má dosah snížený na 1.6 (měl 1.75)
zdroj: Eventhubs